تولید کننده پارچه اسپان باند بیمارستانی عمده

پارچه مبلی شانل تک گل که از زمان قدیم تا به امروز عضو ثابت پارچه اسپان باند بیمارستانی مبلی خاص و گرانبها بوده است و دارای طرح‌های بی نظیری است که اغلب از گل‌های اسلیمی و سنتی ایرانی اقتباس شده است و در رنگ‌ها و سبک‌های مختلف تولید و به بازار عرضه می‌شود و بیشترین کاربرد خود را در مبل‌های سنتی و سلطنتی و همچنین کوسن‌های خاص سنتی دارد و روزانه بر متقاضیان و مصرف کنندگان این نوع از پارچه و مبل‌ها افزوده می‌شود و در سبک‌های جدیدی نیز از آن استفاده می‌کنند که به صورت مفصل در مورد پارچه‌های مبلی صحبت خواهیم کرد.

تولید کننده پارچه اسپان باند بیمارستانی عمده

راهنمای خرید پارچه اسپان باند بیمارستانی

راهنمای خرید پارچه اسپان باند بیمارستانی همان طور که گفته شد پارچه ها را برای مبل های دلخواه خود برش می دهند و از انواع مختلف آن استفاده می کنند، ‌نوع پارچه های مبلی گوناگون است: پارچه اسپان باند عمده مبلی مخملی،پارچه مبلی حصیری، پارچه مبلی فورد و… نوع جنس و کیفیت پارچه ی مبل باید استحکام زیادی داشته باشد و حتی چوب آن باید بسیار محکم باشد

تنوع پارچه های مبل زیاد است و دارای زیبایی زیادی است: ساده، گلدار، مخمل، راه راه، چرم و… در قدیم و الایام کمتر از مبل استفاده می شد ولی امروزه مبل و تخت و ناهار خوردی کاربرد زیادی به همراه دارد و خانواده ها از آنها بیشتر استفاده می کنند. پارچه های مبل استیل وحصیری و راحتی و… دارای رنگ های جذاب و زیبایی هستند که قابل استفاده ی همه نوع سلیقه ای باشد رنگ های شاد و زیبایی در بازار وجود دارد: ،خردلی، زرد و… که زیبایی مبل ها را دو چندان می کند.

از زیباترین انواع پارچه مبلی موجود در بازار می توان به فروش پارچه اسپان باند سنتی اشاره کرد که برای مبل های کلاسیک کاربرد بیشتری دارد هر چند در مبل های راحتی نیز به ندرت مورد استفاده قرار می گیرد. این پارچه دارای طرح هایی مانند بته جقه است که در پارچه ترمه نیز دیده می شود همچنین انواع طرح های با اشکال هندسی یا تصاویر حیوانات در این مبل ها دیده می شود که به راحتی می توان سنتی بودن آنها را تشخیص داد.

انواع پارچه سنتی معمولا از الیاف نخی و پنبه ای بافته می شود که یکی از ویژگی های قابل توجه آنها داشتن ثبات رنگ بسیار بالا است همچنین قابلیت شستشوی بسیار خوبی دارند و می توان انواع لکه های ایجاد شده بر روی آنها را به راحتی تمیز نمود.

مواد اولیه برای تولید پارچه اسپان باند بیمارستانی

مواد اولیه برای تولید پارچه اسپان باند بیمارستانی پارچه مبلی ژاکارد تنوع زیادی دارد و همین باعث تنوع بسیار زیاد در انواع مبل شده است. از انواع مختلف این محصول می توان به پارچه مبلی حصیری، پارچه مبلی مازراتی اصل، پارچه مبلی مخمل و ده ها نوع تولید پارچه اسپان باند دیگر اشاره کرد که هر یک دارای مزیت ها و معایبی هستند و با هم متفاوت می باشند. برای تهیه پارچه مبلی باید به نکات متعددی توجه شود که هر یک می توانند در انتخاب بهترین این محصول موثر باشند.

تراکم الیاف پارچه در تهیه این محصول از جمله نکات بسیار مهم در این پارچه است که می تواند در ماندگاری پارچه موثر باشد همچنین ضخامت پارچه باید مد نظر قرار گیرد زیرا پارچه های بسیار نازک یا ضخیم برای مبل چندان مناسب نیستند. در این پارچه ها باید به نوع رنگ ها توجه شود که از کیفیت بالایی برخوردار بوده و ماندگاری بالایی داشته باشند. جنس پارچه نیز از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است که با توجه به نوع مبل می توان بسیار متفاوت باشد.

پارچه های زیادی در بازار وجود دارد که برخی از آنها برای استفاده در بخش رویی مبلمان مورد استفاده قرار می گیرند. این نوع پارچه ها در مدل های سنتی، مدرن و فانتزی تولید شده اند که هر کدام از آنها ویژگی های خاصی دارد.

بررسی کیفیت پارچه اسپان باند بیمارستانی

بررسی کیفیت پارچه اسپان باند بیمارستانی در حال حاضر الیاف مختلفی وجود دارد که همگی در تولید پارچه اسپان باند مبلی به کار می‌رود و این الیاف تأثیر بسیار زیادی در مقاومت پارچه در برابر عوامل محیطی مانند نور خورشید، رنگ دهی، ساییدگی ، شست و شو و غیره داشته است که در این خصوص ما با دو نوع الیاف که شامل الیاف طبیعی، الیاف مصنوعی هستند، رو به رو خواهیم بود که در این حوزه اطلاعاتی را خدمتتان عرض خواهیم کرد و به شما می‌گوییم که پارچه‌های مختلف در کدام دسته بندی قرار می‌گیرند.

الیاف طبیعی: این نوع از الیاف همانگونه که از نامشان پیداست از مواد و متریال طبیعی در ساخت پارچه استفاده می‌شود که بالاترین کیفیت را این دسته به خود اختصاص داده‌اند و قیمت بیشتری نیز نسبت به دیگر الیاف دارا می‌باشند. از پارچه‌هایی که با الیاف طبیعی ساخته شده‌اند می‌توان به پارچه کتان، ابریشم، پشمی، چرم و لینن اشاره کرد که هرکدام دارای ویژگی‌ها و مزیت‌هایی می‌باشد.

الیاف مصنوعی: این الیاف از متریال غیر طبیعی و یا اضافه کردن متریال مصنوعی به الیاف طبیعی حاصل می‌شود که قیمت پایین‌تری داشته و کیفیت چندان مطلوبی نسبت به الیاف طبیعی ندارند و توصیه می‌شود که در صورت داشتن بودجه لازم برای خرید پارچه مبلی از الیاف طبیعی استفاده شود تا هم از طول عمر محصولتان مطمئن شوید و هم سلامت بدنتان را تضمین کنید. این الیاف شامل پارچه‌هایی مانند چرم و ابریشم مصنوعی، نایلون، آکرلیک، پلی استر و ریون می‌شود که هر کدام دارای نکات مثبت و منفی فراوانی می‌باشد که در بخش بعدی درباره این خرید پارچه اسپان باند صحبت کرده‌ایم.

فروشگاه مرکزی پارچه اسپان باند بیمارستانی عمده

فروشگاه مرکزی پارچه اسپان باند بیمارستانی عمده اولین کار برای درست کردن نخ و بعد تبدیل آن به پارچه این است که پشم حیوانات را جدا سازی می کنند و آنها را ضد عفونی و شست و شوی می دهند تا پاک و تمیز شوند. و بعد پشم ها را می تراشند و شانه می زنند، و نخ را به کارخانجات و تولیدکنندگان می دهند و نخ ها را رنگ می زنند و به رنگ های مختلف در می آورند، و بعد از اینکه نخ ها به پارچه تبدیل شد آنها را به صورت عمده یا به صورت خرده فروشی به تولیدی ها می دهند.

تولیدی ها پارچه ها را برش می دهند و به صورت الگو های مد نظرشان در می آورند و در زیر چرخ خیاطی های خود می گذارند و لباس های زیبایی به دست مشتریان خود عرضه می کنند. پارچه ها به انواع لباس ها، لباس های مجلسی، مانتو، پالتو، شال، روسری، رو تختی و….تبدیل می شوند. و همچنین برای پارچه مبلی سنتی و… استفاده می کنند.

از زیباترین انواع پارچه های مبلی مختص دکوراسیون های سنتی و کلاسیک پارچه مبلی سنتی است که دارای طرح های بسیار زیبا و اصیل است. این پارچه در مبلمان کلاسیک وجه و نمای بسیار بهتری دارد و یکی از محصولات صادراتی محسوب می شود.

88

  1. سلام
    با تشکر از زحمات شما
    آیا خرید به صورت عمده هم میشه کرد از شما؟ و آیا تخفیف هم دارین تو خرید عمده پارچه اسپان باند؟

    • سلام برای پاسخ سوال خود فرم مشاوره موجود در سایت را تکمیل کنید. کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس میگیرند

  2. با سلام
    خیلی نکات خوبی رو داخل سایتتون راجع به محصولات بیمارستانی گفته بودید حتما برای خرید بهشون دقت می کنم ممنون از سایت خوب شما موفق باشید.

  3. سلام … اتفاقی که در خرید حضوری میوفته اینه که ما میتونیم از نزدیک جنس رو ببینیم و از کیفیت مواد اولیه و کیفیت و سایز مناسب مطلع بشیم … سایت شما چه کارهایی در زمینه اطمینان بخشی به مشتری انجام میده ؟

    • سلام دوست عزیز برای پاسخ سوال خود فرم مشاوره موجود در سایت را تکمیل کنید. کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس میگیرند

  4. سلام به همگی. ممنون از مطالب مفید داخل سایت. لطفا راجب قیمت هم اطلاعاتی بدین. تشکر.

  5. سلام. از طریق این سایت از محصولات ارائه شده خرید کردم .از کیفیت بی نظیر و پشتیبانی مشتری بی نهایت لذت بردم و جنسی دقیقا مطابق با ابعاد وزیبایی مورد نظرم به دستم رسید. به شما هم توصیه می کنم از طریق این سایت محصولات مورد نظرتون رو تهیه کنید . با سپاس از توجه شما به کیفیت کالای تولیدی

  6. سلام، وقت بخیر، مرسی از سایت خوبتون
    درصورتی که از کیفیت محصول راضی نباشیم امکان مرجوع هم وجود داره؟

    • سلام برای پاسخ سوال خود فرم مشاوره موجود در سایت را تکمیل کنید. کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس میگیرند

  7. یکی از همکارانم سایت تون رو به علت قیمت مناسبتون برای خرید عمده بهم معرفی کرد. امیدوارم بتونم با شما همکاری داشته باشم.

  8. من از این سایت خرید کردم و بسیار راضیم و به همه پیشنهاد می کنم حتما از این سایت خرید داشته باشن

  9. سلام
    پارچه اسپان باند از نظر جنس و کیفیت بسیار عالی می باشند.
    خودم به صورت عمده سفارش دادم
    بسیار راضی بودم
    به شما هم پیشنهاد می کنم

  10. سلام وقت بخیر
    این پارچه ها به دلیل سهولت راحت در شستشو کاربرد زیادی در تخت های بیمارستانی دارد

  11. ممنون از اطلاعات مفیدی که در اختیار کاربران سایت خود قرار می دهید فقط میشه در مورد مدل های لباسی که با پارچه اسپان باند تولید می کنید بیشتر توضیح دهید.

  12. سلام از تولیدی مبل مزاحمتون میشم میخواستم پارچه اسپان باند به صورت عمده خرید کنم لطف کنید قیمت اعلام نمایید ممنون

  13. با عرض سلام وخسته نباشید
    میخواستم بدونم اگه پارچه بخوام از تون در حد تن موجود دارین؟

    • سلام خدا قوت
      در رابطه با قیمت تنوع و اطلاعات بیشتر راجب محصولات فرم داخل سایت را پر کنید تا با مشاوران در ارتباط باشید .

    • سلام
      دوست عزیز برای دریافت پاسخ خود لطفا فرم مشاوره ی ما را که در سایت هست پر کنید تا مشاورین ما در سریعترین زما با شما تماس بگیرند.

  14. من به تازگی از سایتتون خرید کردم و خیلی سریع به دستم رسید
    ممنون از خدمات خوبتون.

  15. سلام وقتتون بخیر، میخواستم بدونم شما فروش حضوری هم دارید؟ شعباتتون کجاست؟ ممنون از پاسخگوییتون

    • سلام
      دوست عزیز جهت هماهنگی حضوری لطفا فرم مشاوره ی ما را که در سایت هست پر کنید تا مشاورین ما در سریعترین زمان با شما تماس بگیرند.

  16. سلام خسته نباشید لطفا آدرس نمایندگی خودتون رو در سایت درج کنید. قیمت را نیز در سایت قرار دهید.

    • سلام
      دوست عزیز برای اطلاع از قیمت لطفا فرم مشاوره ی ما را که در سایت هست پر کنید تا مشاورین ما در سریعترین زمان با شما تماس بگیرند.

  17. محصولتون کیفیت خیلی خوبی داره، از عکسشم مشخصه.چطور میتونم ثبت سفارش کنم؟میشه راهنماییم کنید.

  18. سلام و خسته نباشید
    ممنون از سایت خوبتون سوالم اینکه رنگ بندی و طرح های که تو سایت زدین فقط موجوده یا طرحها و رنگ های مختلف دارین ؟؟؟

    • سلام خدا قوت
      در رابطه با قیمت و تنوع محصولات فرم داخل سایت را پر کنید تا با مشاوران در ارتباط باشید .

  19. سلام .وقت بخیر .با توجه به نکات مفیدی که داخل سایت توضیح دادین.آدم این اطمینان خاطر رو پیدا میکنه که خرید از این سایت رو داشته باشه .با تشکر

  20. سلام وقت بخیر . محصول اسپان باند بیمارستانی رو خریدم . برای منزل استفاده میکنم و کیفیت خوبی داره . همچنین با توجه به قیمت این محصول واقعا میتونم بگم تک هست تو ایران . به شما هم پیشنهاد میکنم برای کنار سینک و روی کانتر اشپزخانه خریداری کنین .

  21. سلام روز بخیر…پارچه اسپان باند بسیار عالیه..کیفیت بالایی داره..وازآن در بیمارستان ها بسیارمورد مصرف هستش..ممنون از سایت خوبتون

  22. سلام
    پارچه اسپان باند از گرانولی به نام پلی پروپیلن توسط دستگاه های خاص، بدون هیچ الیافی از تار و پود و با الیاف پرس تهیه و تکمیل شده و پس از رنگرزی روانه بازار پارچه می گردد.پارچه اسپان باند در دسته منسوجات بی بافت قرار دارد، چرا که هیچ گونه تار و پودی ندارد.با تشکر

  23. سلام داشتم تو نت جستجو میکردم که به صورت تصادفی این صفحه برام باز شد و منم مطلب رو خوندم چه اطلاعات خوبیدر اختیار خواننده قرار دادید. ممنون از مجموعه. موفق باشید.

  24. سلام اینکه یک سایت پاسخگویی درست و احترام برای مشتری قائل باشه برای من اهمیت زیادی داره که سایت شما نظر منو خیلی به خودش جلب کرد و من مشتری ثابت شما شدم

  25. عجب رنگی دارن پارچه های اسپان باند قطعا کیفیت خیلی خوبی هم دارن
    برای سفارش عمده قبلش باید با کارشناسان صحبت کنیم اینجا نحوه ی خرید رو می گین؟

    • سلام
      دوست عزیز فرم ثبت سفارش ما در داخل سایت موجود است برای ثبت سفارش خود به صورت عمده آن را تکمیل کنید. تا مشاوران ما با شما تماس بگیرند.

  26. با عرض سلام و درود فراوان،ما از این پارچه اسپان باند از این سایت خریداری کردیم خیلی با کیفیت بودند و قیمتشون هم نسبت به خیلی جاهای دیگه مناسب تر بود و اینکه این مجموعه این امکان رو فراهم آورده که این چنین کالاهایی رو بشه به صورت غیر حضوری و اینترنتی سفارش داد،خیلی صرفه جویی در زمان و هزینه میشه و کمک شایانی در حق مشتریان شده است ،بسیار متشکرم ،موفق باشید

  27. با عرض سلام و خسته نباشید
    تشکر میکنم از مجموعه پالیز برای تولید و عرضه پارچه اسپان باند با کیفیت و پرکاربرد بیمارستانی
    خرید این محصول رو پیشنهاد میکنم
    لطفا قیمت رو هم درج کنید

  28. سلام و خسته نباشید
    لطفا در باره خرید حضوری محصولاتتون هم توضیح بدهید که چطور میشه خرید حضوری انجام داد؟

    • سلام دوست عزیز برای هماهنگی حضوری لطفا فرم مشاوره ی ما را که در سایت هست پر کنید تا مشاورین ما در سریعترین زمان با شما تماس بگیرند.

  29. سلام وقت بخیر .دیروز سفارشم به دستم رسید ممنونم از سایت خوبتون .پارچه ها عالی و با کیفیت .ممنونم .تحویل به موقع بدون دیرکرد .دست شما درد نکنه .

  30. سلام این پارچه اسپاند باند ها در کجاها استفاده میشن؟ آیا مصارف خانگی ندارند؟ ممنون از سایت خوبتون

    • سلام
      دوست عزیز برای دریافت پاسخ خود لطفا فرم مشاوره ی ما را که در سایت هست پر کنید تا مشاورین ما در سریعترین زمانبا شما تماس بگیرند.

  31. سلام وقت شما بخیر پارچه های اسپان باند بیمارستانی موجود در سایت بسیار باکیفیت هستند من از طریق یکی از دوستانم با سایت شما آشنا شدم و تونستم خرید کنم و بسیار رضایت دارم.

  32. سلام وقت بخیر و خسته نباشید خدمت شما دوستان عزیز و بزرگوار.
    پارچه اسپاند باند برای چه کاری خوبه؟ و در چند سایز تولید می شوند؟

    • سلام دوست گرامی برای دریافت پاسخ سوالات خود فرم سفارش موجود در سایت را پر کنید تا مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

  33. سلام و عرض ادب
    من از این اسپاندباند برای روی مبلمان تهیه کردم و دوختم خیلی با دوامه و قیمت پایینی داره حتما تهیه کنید

  34. باسلام و خدا قوت به مجموعه خوب شما باند های شما یکی از بهترین کیفیت ها رو دارند و با نازلترین قیمت هستند من سفارش دادم بهترینه توصیه میکنم شما هم استفاده کنید

    • سلام دوست عزیز برای اطلاع از لیست قیمت محصولات پارچه اسپان باند بیمارستانی فرم داخل سایت را تکمیل کنید. تا مشاورین ما برای راهنمایی با شما تماس بگیرند.

  35. بهترین سایتی هست که ازش خرید کردم و خیلی راضی ام جنس و کیفیت عالی با قیمت مناسب

  36. روز بخیر
    من به صورت عمده قصد خرید دارم،متن رو مطالعه کردم،اما در مورد قیمت توضیح نداده بود،ممنون میشم راهنمایی کنید

  37. سلام من توسط یکی از آشنایان با سایت شما آشنا شدم زیرا دنبال پارچه اسپان باند بیمارستانی بودم و توانستم با قیمت مناسب محصول را از شما تهیه کنم.

  38. سلام وقت بخیر.
    پارچه های اسپان باند در مصارف مختلفی مورد استفاده قرار میگیرند و با توجه به رشد این صنعت، امروزه با قدرت میتوان گفت که حذف پارچه های اسپان باند کاملا غیر ممکن است…یک سوال داشتم آیا پارچه ی اسپان باند مجموعه تک لایه هستند یا دو و سه لایه هم دارند؟

    • سلام خانم رضایی گرامی
      برای دریافت پاسخ سوالات خود فرم موجود در سایت پالیز را پر کنید تا مشاوران ما با شما تماس بگیرند و اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار بدهند.

    • سلام اقای کاظم گرامی
      لطفا جهت هماهنگی حضوری فرم موجود در سایت پالیز را پر کنید تا مشاوران ما در اسرع وقت اطلاعات لازم در خصوص سوالی که فرمودید را در اختیار شما قرار دهند.

  39. سلام در مورد خرید از شما و نحوه ارتباط گیری شما با تمام خریداران اینکه چگونه از طریق واتساپ و تلگرام صحبت می کنیم بیشتر توضیح می دهید

  40. با سلام. لطفا قیمت انواع پارچه ها و محصولات تون رو تووسایت بزارید.

  41. لطفا در مورد نحوه صادرات این پارچه ها به کشورهای عربی توضیح بدید ممنون

  42. باسلام و خدا قوت به مجموعه خوب شما باند های شما یکی از بهترین کیفیت ها رو دارند و با نازلترین قیمت هستنداسپان باند از الیاف بیمارستانی پرس شده تشکیل شده است. این نوع الیاف تراکم بافتی مشخصی ندارند در نتیجه بی بافت هم نامیده می شوند. این پارچه برای لباس بیمار، لباس های جراحى مانند شان و گان بیمارستانی، ماسک، کاور کفش، کلاه اتاق عمل، رو انداز و یا زیر انداز های بهداشتی مناسب می باشد.پارچه مبلی شانل تک گل که از زمان قدیم تا به امروز عضو ثابت پارچه اسپان باند بیمارستانی مبلی خاص و گرانبها بوده است و دارای طرح‌های بی نظیری است که اغلب از گل‌های اسلیمی و سنتی ایرانی اقتباس شده است و در رنگ‌ها و سبک‌های مختلف تولید و به بازار عرضه می‌شود

  43. از طریق این سایت با تولیدات شما آشنا شدم و خرید کردم و خیلی راضیم. ممنون از همه عوامل این سایت

  44. میبخشین شما در جهت فروش لباس های بیمارستانی هم فعالیت دارین یا فقط پارچه اون رو می فروشین؟

  45. این محصولات به صورت متراژی به فروش میرن یا به صورت توپی؟
    هر توپ پارچه چند متر هستش؟

  46. سلام و خسته نباشید خدمت شما ممنون از سایت خوبتان
    از طریق این سایت از محصولات ارائه شده خرید کردم .از کیفیت بی نظیر و پشتیبانی مشتری بی نهایت لذت بردم و جنسی دقیقا مطابق با ابعاد وزیبایی مورد نظرم به دستم رسید.

  47. سلام برشما ای تاجر موفق که توانستید محصول خوبی را به فروش برسانید که برای بیمارستان بیشتر مصرف می شه واین محصول خوب را می خواستم بدونم که کیفیتشو چطوره وبا چه پارچه ای کار شده؟

  48. سلام
    الیاف پارچه در تهیه اسپان باند بیمارستانی از جمله نکات بسیار مهم در این پارچه است که می تواند در ماندگاری پارچه موثر باشد همچنین ضخامت پارچه باید مد نظر قرار گیرد زیرا پارچه های بسیار نازک یا ضخیم چندان مناسب نیستند. تشکر از سایت خوبتون

  49. سلام خدمت شما . اگر از پارچه اسپان باند که در تهیه مبل استفاده شده عکسی گذاشته بودین خیلی خوب بود که خریدار ببینه چطور از این پارچه در تهیه مبل استفاده میشه .

  50. نوشته های موجود درسایت رو میخوندم داشتم به این موضوع پی میبردم که خب هنگامی که اطلاعات به این درست و حسابی و دقیق روی سایتتون گذاشتید قطعا اجناس و محصولاتتون هم باید خوب باشه وراغب شدم که بخوام ازتون بخرمشون.

  51. سلام وقت خوش
    ممنون از تولید این جنس پرکاربرد که توانسته مارو بی‌نیاز از جنس گرون خارجی کرده
    همیشه حمایت کنید از کالای ایرانی که سربلند باشیم در زمینه پزشکی

  52. سلام روز خوش . از زیباترین انواع پارچه مبلی موجود در بازار می توان به فروش پارچه اسپان باند سنتی اشاره کرد که برای مبل های کلاسیک کاربرد بیشتری دارد هر چند در مبل های راحتی نیز به ندرت مورد استفاده قرار می گیرد.

  53. سلام خسته نباشید خدمت شما هنرمندان ایرانی امیدوارم که همیشه موفق باشید بسیار راضی بودم از کیفیت و قیمت مناسب شما حال دلتون عالی باشه و همیشه انقد پر انرژی باشید با تشکر از شما وتیم فوق‌العاده عالی شما

  54. اسپان باند از الیاف بیمارستانی پرس شده تشکیل شده است. این نوع الیاف تراکم بافتی مشخصی ندارند در نتیجه بی بافت هم نامیده می شوند. این پارچه برای لباس بیمار، لباس های جراحى مانند شان و گان بیمارستانی، ماسک، کاور کفش، کلاه اتاق عمل، رو انداز و یا زیر انداز های بهداشتی مناسب می باشد. شما میتوانید با مراجعه به این سایت، تمام این محصولات را مستقیم از تولید کننده به صورت آنلاین خریداری کنید.

  55. سلام خسته نباشید خدمت شما هنرمندان ایرانی امیدوارم که همیشه موفق باشید بسیار راضی بودم از کیفیت و قیمت مناسب شما حال دلتون عالی

  56. سلام وقت بخیر، پارچه های اسپان باند تو ابعاد و اندازه های مختلف ارائه میشه یا نوع خاصی از سایز داره؟ممنون میشم راهنماییم کنید

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.