مراکز عرضه پارچه اسپان باند سه لایه ارزان

پارچه اسپان باند سه لایه مبلی شانل تک گل که از زمان قدیم تا به امروز عضو ثابت پارچه‌های مبلی خاص و گرانبها بوده است و دارای طرح‌های بی نظیری است که اغلب از گل‌های اسلیمی و سنتی ایرانی اقتباس شده است و در رنگ‌ها و سبک‌های مختلف تولید و به بازار عرضه می‌شود و بیشترین کاربرد خود را در مبل‌های سنتی و سلطنتی و همچنین کوسن‌های خاص سنتی دارد و روزانه بر متقاضیان و مصرف کنندگان این نوع از پارچه و مبل‌ها افزوده می‌شود و در سبک‌های جدیدی نیز از آن استفاده می‌کنند که به صورت مفصل در مورد پارچه‌های مبلی صحبت خواهیم کرد.

مراکز عرضه پارچه اسپان باند سه لایه ارزان

پارچه اسپان باند سه لایه چه مزایایی دارد؟

پارچه اسپان باند سه لایه چه مزایایی دارد؟ تاریخچه تولید پارچه مبلی سنتی در ایران از قدمت بسیار زیادی برخوردار نمی‌ باشد و در واقع این نوع محصولات با گسترش تولید انواع مبلمان سنتی و سلطنتی در بازار وارد چرخه تولید شدند و در حال حاضر بهترین این نوع محصولات بر اساس استفاده از تکنولوژی های برتر طراحی، تولید و روانه بازار می شوند. پارچه اسپان باند صادراتی پارچه اسپان باند های مبلی سنتی به کمک بهترین نخ های پنبه ای و نخ های ابریشم طراحی و تولید می‌ شوند و از ظاهر بسیار لطیفی برخوردار می باشند.

این نوع محصولات به عنوان یکی از ایده آل ترین انتخاب های هوشمندانه در تولید انواع مبل های سلطنتی و با کیفیت مورد استفاده قرار می‌ گیرند. در تولید پارچه مبلی سنتی در ایران استفاده از بهترین متریال ها و مواد اولیه از اهمیت بسیار زیادی برخوردار می باشد و در واقع بر اساس همین موضوع محصولات عرضه شده به بازار از کیفیت و ماندگاری فوق العاده بالایی برخوردار هستند.

در تولید پارچه های مبلی از ترکیب مواد اولیه به صورت کاملاً تخصصی استفاده شود

اطلاعاتی برای خرید پارچه اسپان باند سه لایه

اطلاعاتی برای خرید پارچه اسپان باند سه لایه طول عمر vمبلی به عوامل مختلفی بستگی دارد که از آن می‌توان به مواردی همچون جنس پارچه اسپان باند ارزان ، نحوه نگهداری و میزان مصرف، متزیال به کار برده و غیره اشاره کرد که در این خصوص اطلاعاتی را خدمتتان عرض خواهیم کرد و به شما نحوه نگهداری صحیح این محصولات را در جهت ماندگاری بالا عرض خواهیم کرد.

به طور کلی کیفیت پارچه در ماندگاری محصول بسیار حائز اهمیت می‌باشد. الیاف مصنوعی دارای مقاومت و طول عمر بالاتری نسبت به الیاف طبیعی هستند، به طور مثال چرم طبیعی بعد نهایتاً سه سال شروع به پوسته ریزی و از بین رفتن می‌کند که در این حال چرم مصنوعی می‌تواند تا سالیان سال برایتان کار کند و مانند روز اول زیبا و لوکس باقی بماند. همچنین جنس پلی استر دارای طول عمر بسیار بالایی است که دلیل این امر استفاده از مواد پلاستیکی و غیر قابل تجدید می‌باشد که در مقایسه با پشم طبیعی و یا پارچه کتان، طول عمری دو برابری دارد.

نحوه نگهداری نیز بسیار مهم می‌باشد و اگر مبل‌هایتان در محیطی نامناسب قرار داده شود و به آن رسیدگی لازم نکنید، به مرور کیفیت و حالت اصلی خود را از دست داده و ظرف مدت زمان کوتاهی غیرقابل استفاده می‌شود. به طور مثال باید در نظر داشته باشید که با وسایل تیز و برنده بر روی مبل فعالیتی انجام ندهید و یا خوراکی‌های رنگ دار و روغنی را بر روی سفره و یا میز ناهارخوری میل کرده و در دسترس کودکان بر مبل قرار ندهید.

راهنمای استفاده از پارچه اسپان باند سه لایه

راهنمای استفاده از پارچه اسپان باند سه لایه در حال حاضر با انواع مختلف پارچه مبلی از نظر بافت و طرح رو به رو هستیم که همه افراد می‌تواند از هر نوعی که باب سلیقه شان می‌باشد انتخاب کرده و آن را تبدیل به مبلی جذاب و منحصربفرد بکنند. از نظر بافتی همانطور که خدمتتان عرض کردیم، بافت پلی استر، کتان، چرم، ابریشم، نایلون و غیره را داریم که در مورد هر یک توضیحاتی عرض خواهیم کرد.

بافت کتان: در حال حاضر بیشترین فروش را به خود اختصاص داده است و دلیل این امر قیمت مناسب‌تر و مقاومت آن در برابر آسیب‌ها و تغییراتی رنگی است؛ امّا این پارچه دارای معایبی نیز می‌باشد و آن هم لکه گیری بالای آن است. برای خرید این پارچه بهتر است از رنگ‌های تیره‌تر انتخاب کنید تا خیالتان از بابت چرک تاب شدن آن راحت‌تر باشد و بتوانید برای مدت زمان طولانی از آن بهره بگیرید. اغلب پارچه‌های کتان قابلیت شست و شو دارند؛ ولی بعد از شستن احتمال چروک شدن و بدفرم وایسادن آن نیز وجود دارد.

بافت ابریشم: این نوع از خرید پارچه اسپان باند قیمت بالایی دارد و برای یک دست مبل هفت نفره بسیار هزینه بر خواهد بود. این پارچه جنس بسیار لطیف و نرمی دارد که بسیار درخشنده و شاین می‌باشد و هنگام استفاده از آن احساس راحتی و سبکی خواهید داشت. از این پارچه در مبل‌های سلطنتی بیشتر استفاده می‌شود و برای استفاده روزمره و مبل دم دستی به هیچ عنوان مناسب نمی‌باشد؛ زیرا در صورتیکه لکه‌ای بر روی مبل ایجاد شود، به راحتی پاک نخواهد شد و محبور به پرداخت هزینه گزاف برای لکه بری و شستن آن خواهید بود.

صادرات بهترین پارچه اسپان باند سه لایه ارزان

صادرات بهترین پارچه اسپان باند سه لایه ارزان پارچه مبلی ژاکارد تنوع زیادی دارد و همین باعث تنوع بسیار زیاد در انواع مبل شده است. از انواع مختلف این محصول می توان به پارچه مبلی حصیری، پارچه مبلی مازراتی اصل، پارچه مبلی مخمل و ده ها نوع پارچه دیگر اشاره کرد که هر یک دارای مزیت ها و معایبی هستند و با هم متفاوت می باشند. برای تهیه پارچه مبلی باید به نکات متعددی توجه شود که هر یک می توانند در انتخاب بهترین این محصول موثر باشند.

تراکم الیاف پارچه در تهیه این محصول از جمله نکات بسیار مهم در این پارچه است که می تواند در ماندگاری توزیع پارچه اسپان باند موثر باشد همچنین ضخامت پارچه باید مد نظر قرار گیرد زیرا پارچه های بسیار نازک یا ضخیم برای مبل چندان مناسب نیستند. در این پارچه ها باید به نوع رنگ ها توجه شود که از کیفیت بالایی برخوردار بوده و ماندگاری بالایی داشته باشند. جنس پارچه نیز از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است که با توجه به نوع مبل می توان بسیار متفاوت باشد.

پارچه های زیادی در بازار وجود دارد که برخی از آنها برای استفاده در بخش رویی مبلمان مورد استفاده قرار می گیرند. این نوع پارچه ها در مدل های سنتی، مدرن و فانتزی تولید شده اند که هر کدام از آنها ویژگی های خاصی دارد.

با وجود مدل های گوناگون پارچه‌ مبلی سنتی، شما خریداران عزیز میتوانید آنها را در طرح‌ها و نقش‌های مختلف تهیه کرده و در موارد مختلف استفاده نمایید پارچه مبلی سنتی از گذشته تا کنون در بخش های گوناگونی مورد استفاده قرار می گرفته است که امروزه نیز از آنها استفاده های زیادی می‌شود.

10

  1. با توجه به کاربرد زیاد پارچه های اسپان باند مبلی از رونق زیادی این بازار برخوردار است و بسیار ممنونیم از سایت خوب دکتر تک که این محصولات را در اختیار ما به راحتی و بدون واسطه با قیمت مناسب قرار می دهد درود بر شما

  2. سلام
    وقت به خیر
    من راضی بودم از خریدم و به همه توصیه می کنم از این سایت بازدید کنند.
    مطالب جالبی دیدم و برای من بسیار جذاب بود وضمن اینکه با خرید از این سایت، کیفیت تضمین شده را به دست خواهید آورد.

  3. با عرض سلام و خسته نباشی
    برای خریده عمده چجوری باید اقدام کنم ؟
    تا چه اندازه خرید عمده حساب میشه ؟
    بار چند روزه به دستم میرسه ؟
    شما اقساطی هم کار میکنید ؟ اگر بله شرایط اقساطتون چطوریه ؟

    • دوست عزیز سلام
      فرم مشاوره ما در سایت هست لطفا آن را تکمیل نمایید، کارشناسان ما با شما تماس خواهند گرفت.

  4. سلام و تشكر از مجموعه پاليز بخاطر توليد محصولات بهداشتي. بسته بندي هاتون نايلوني هستن يا داخل قوطي هستن؟

    • سلام دوست عزیز برای پاسخ سوال خود فرم مشاوره موجود در سایت را تکمیل کنید. کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس میگیرند

    • دوست عزیز سلام
      لطف فرم مشاوره ی ما که در سایت هست را ابتدا با دقت مطالعه و سپس پر کنید تا مشاوران ما با شما تماس بگیرند.

  5. با سلام و وقت بخیر. یه سؤال جنس پارچه اسپان باند از چیست و چگونه تولید می شود؟
    چون خیلی خوبه که از این پارچه ها برای تولید مبل هم استفاده می شود چون واقعا محکم و خوش رنگ هستند.

    • سلام دوست عزیز
      برای دریافت پاسخ خود لطفا فرم مشاوره ی ما را که در سایت هست پر کنید تا مشاورین ما در سریعترین زمان با شما تماس بگیرند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.