شرکت پخش لباس سفید بیمارستانی عمده

برای اینکه سلامت بیمار در محیط بیمارستانی حفظ شود باید از لباس خاصی استفاده داشته باشد لباس سفید بیمارستانی یکی از لباس های مخصوص بیماران است و شرکت‌های پخش باید تلاش خود را انجام دهند تا به صورت عمده این سری از محصولات را در اختیار مشتریان خاص خود قرار دهند و و باعث حفظ سلامت بیمار خواهند شد.

شرکت پخش لباس سفید بیمارستانی عمده

لباس سفید بیمارستانی چه کاربردهایی دارد؟

لباس سفید بیمارستانی چه کاربردهایی دارد؟ لباس بیمارستانی انواع مختلفی دارد و شامل کلیه لباس هایی است که در محیط درمانگاه ها، آزمایشگاه ها، بیمارستان ها، اتاق عمل، داروخانه ها و مطب ها مورد استفاده قرار می گیرد.

اما روپوش های پزشکی معمولا یک تکه یا دو تکه و از جنس پلی استر یا پنبه هستند. از لحاظ جنس، روپوش باید مقاوم و راحت باشد و مانع حرکت سریع نشود. پارچه آن باید در مقابل شستشوی روزانه، مقاوم باشد و به راحتی اتو شود.

کادر درمانی به ضرورت شغل خود باید هر لحظه آماده نشان دادن بهترین عکس العمل باشند. بنابراین لباسی تنگ یا گشاد، دست و پاگیر خواهد بود.

البته به فراخور حال بیمار و همچنین راحتی کادر درمانی، مراکز درمانی تلاش می کنند، بهترین خدمات را ارایه دهند و به دنبال بهترین روپوش برای پرسنل خود هستند.

نکاتی برای خرید لباس سفید بیمارستانی

نکاتی برای خرید لباس سفید بیمارستانی

مهم ترین عامل در تهیه لباس بیمارستانی، جنس پارچه مصرفی می باشد. در واقع برای دوخت و تهیه لباس های بیمارستانی، از پارچه های مختلفی استفاده می شود.

پارچه ترگال ساده، پارچه ترگال کجراه، پارچه فلامنت، پارچه ویسکوز ساده و طرح دار، پارچه برزنت و پارچه تترون از پرکاربردترین پارچه ها هستند که برای دوخت لباس های بیمارستانی از آن ها استفاده می شود.

در تولید لباس بیمارستانی در ایران، به دلیل وجود مواد اولیه تهیه شده از مواد پتروشیمی، قیمت لباس یکبار مصرف را بسیار پایین می آورد و در واقع پایین بودن قیمت لباس یکبار مصرف بیمارستانی در ایران باعث شده که تولیدکنندگان این مدل از لباس ها، توانایی بالایی در ارائه لباس های یکبار مصرف بیمارستانی خود را در منطقه به بالاترین حد خود برسانند. لباس های بیمارستانی به دلیل کم تر کردن انتقال عفونت های بهداشتی طراحی و تولید شده اند.

آشنایی با انواع لباس سفید بیمارستانی

آشنایی با انواع لباس سفید بیمارستانی ما دارای انواع و اقسام لباس هستیم که از آن ها می توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

لباس ام آی آر، لباس بیمار، لباس پزشکی سفید، کلاه، شلوار، بلوز، گان، روتختی، روبالشتی، دروشیت، پیراهن و آستینچه.

اما جنس لباس بیمارستانی، در انواع بسیار بالایی است که از آن ها می توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

پارچه ترگال ساده، پارچه ترگال کجراه، پارچه فلامنت، پارچه فلامنت پنبه، پارچه ویسکوز ساده و طرحدار، پارچه اسپان باند یا بی بافت، پارچه اس ام اس، پارچه های ملحفه ای، پارچه برزنت بیمارستانی، پارچه های پرده ای.

به علت رعایت بهداشت، باید پارچه های مورد مصرف در بیمارستان یا یکبار مصرف باشد و یا به صورت مداوم شست و شو شود. بنابراین برای این منظور باید به صورت تخصصى پارچه ای تولید و تکمیل شود که در برابر انواع مواد ضدعفونی کننده و شوینده، به خصوص آب ژاول، مقاوم باشد تا هم کیفیت بافت تغییر نکند و هم خللی در رنگ پارچه ایجاد نشود.

در بازار فروش، کسبه، صاحبان کارخانه ها و مشتری ها، این نوع کیفیت رنگرزی را ضد آب ژاول یا ضد آب ژاولی می نامند که به معنی ثابت بودن رنگ پارچه است.

مبحث بعدی مربوط به کیفیت و لطافت بافت پارچه و گرماژ آن است. از آن جا که پارچه تماس مستقیم با پوست فرد دارد، باید در بافت پارچه های بیمارستانی از مرغوب ترین الیاف بهداشتی استفاده شود تا ضد حساسیت و مناسب با هر نوع پوستی باشند.

این نوع البسه، به خصوص لباس بیمار، باید وزن سبک داشته باشد تا سالمندان نیز در آن احساس راحتی کنند. البته باید به این نکته توجه داشت که منظور از گرماژ سبک، وزن استاندارد تعریف شده است و پارچه نباید هرگز بدن نما باشد.

در رابطه با وزن پارچه باید بگوییم که، هر نوع پارچه ای در یک یا چندین عرض تولید می شود. وزن پارچه که از آن به عنوان گرماژ پارچه نیز یاد می کنند، این گونه محاسبه می شود که یک متر از طول پارچه در عرض آن را وزن می کنند. برای مثال وقتی می شنوید وزن تترون با عرض ١۵٠ سانتى متر ١٧٠ گرم است، یعنی پارچه تترونی به ابعاد یک متر در یک متر و نیم، این وزن را دارد. در واقع گرماژ یا وزن، مربوط به تراکم بافت پارچه می شود و هرچه وزن بالاتر باشد، حاکی از تراکم بافت بیشتر است.

اما انواع لباس یکبار مصرف بیمارستانی، رنگ بندی های بسیار متنوعی هم دارند. آبی آسمانی، صورتی، سفید و لیمویی، سبز مغز پسته ای و سبز پر رنگ از محبوب ترین رنگ های مراکز درمانی هستند که البته رنگ های دیگری نیز با توجه به سیاست گزاری مدیریت بیمارستان استفاده می شوند.

نمونه ای از بهترین لباس های بیمارستانی لباس هایی است که با پارچه تترون تهیه شده اند؛ تترون معمولا با عرض یک متر و نیم، وزنی بین ١۵٠ تا ١٩٠ گرم دارد. برای بیمارستان ها پیشنهاد می شود از گرماژ بین ١۵٠ تا ١٧۵ گرم استفاده کنید تا سبکی لباس باعث راحتی بیش تر شود. پارچه تترون بیمارستانی با عرض ۳ متر نیز برای بعضی از الگوزن ها به صرفه تر است.

پارچه طرح ترگال، دیگر پارچه ای است که در ساخت لباس بیمارستانی استفاده می شود. پارچه شبه ترگال یا طرح ترگال، وزنی میان تترون و ترگال ساده دارد که معادل ٢١٠ تا ٢٣٠ گرم است. هر توپ ترگال ۴۰ متر است و به صورت کتابی طاقه پیچ می شود. عدل های پارچه ترگال نیز معمولا ۳۲۰ متری هستند که شامل ۸ طاقه ۴۰ متری می شوند. تولیدی ها از این پارچه برای موارد مختلفی از جمله لباس بیمار، رو تختی و یونیفرم پرسنل بیمارستان استفاده می کنند.

پارچه ترگال هم معمولا در تهیه این مدل از لباس ها کاربردی اند. پارچه ترگال مناسب برای این کاربرد باید اصطلاحا به صورت خمی یا راکتیو، ترموزول رنگرزی شود تا پس از شستشو کیفیت خود را از دست ندهد. تولیدی های لباس باید توجه داشته باشند که اگر پارچه بی کیفیت استفاده کنند، دچار دردسر و در تسویه حساب با بیمارستان دچار مشکل خواهند شد.

این پارچه دارای بیش از صد نوع تنوع رنگی است. ترگال و یا کج راه سفید بسیار در روپوش پرستاری و پزشکی استفاده می شود. رنگ های دیگر مثل سبز نیز در اتاق عمل کاربرد ویژه ای دارند. وزن استاندارد این پارچه معمولا ٢۴٠ گرم است. این روزها پارچه ترگال و کجراه نانو با رنگ سفید نیز برای روپوش پرستاری و پزشکی به کار می روند که مانع از جذب مایعات توسط لباس می شوند.

تولید کننده بهترین لباس سفید بیمارستانی عمده

تولید کننده بهترین لباس سفید بیمارستانی عمده

ما در زمینه خرید لباس بیمارستانی عمده، نیاز به این نداریم که هزینه هنگفتی را متقبل شویم؛ بلکه اگر به صورت عمده لباس مورد نیاز خود را تهیه کنیم، قطعا با تخفیفات ویژه ای برخوردار خواهیم شد.

تولید لباس ارزان بیمارستانی؛ اعم از گان کلاه شلوار یکبار مصرف، لباس MRI، روتختی یکبار مصرف و… در سراسر ایران درحال انجام می باشد.

شهرهایی که در ایران دارای بالاترین تراکم تولید البسه بیمارستانی اند؛ در استان های لرستان، ایلام، کرمانشاه، همدان، خراسان رضوی و فارس واقع می باشند.

4

    • سلام
      فرم مشاوره ی ما در سایت موجود است لطفا آن را تکمیل کنید. مشاورین ما با شما در سریعترین زمان تماس خواهند گرفت

  1. این لباس ها کاربرد های زیادی دارد همچنین باید دارای جنس مرغوب باشند و ازقیمت مناسبی برخوردار باشند

  2. این لباس باید دارای وزن مناسب و اندازه ای دقیق باشد تا برای استفاده کننده راحت باشد

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.