صادر کننده پارچه اسپان باند 40 گرم متری

از جمله پارچه های تولید شده که به عنوان روکش برای مبلمان مورد استفاده قرار گرفته است، می توان به انواع پارچه اسپان باند 40 گرم مبلی لوکس و بسیار شیک اشاره کرد. در کشور ما معتبرترین و معروف ترین مراکز به صورت گسترده و فراوان در زمینه ی توزیع انواعپارچه مبلی ساده یزد به فعالیت مشغول هستند که رفع نیاز مشتریان به این محصول و همچنین کسب رضایت کامل آنها از کیفیت آن از اهداف و معیارهای اصلی این مراکز به شمار می رود.

صادر کننده  پارچه اسپان باند 40 گرم متری

آشنایی با مشخصات پارچه اسپان باند 40 گرم

آشنایی با مشخصات پارچه اسپان باند 40 گرم فروش مستقیم پارچه مبلی ، انواع فروش پارچه اسپان باند مبلی با کیفیت بالا و قیمت مناسب را در حجم عمده در اختیار داشته که برای پاسخگویی به نیاز متفاوت مصرف کنندگان، دارای تنوع طرح و رنگ گسترده ای است. با مراجعه مستقیم به فروشندگان اصلی این محصول می توان دست واسطه ها و دلالان را از ایجاد اختلال در قیمت گذاری محصول کوتاه کرده و محصول را در تمامی نقاط کشور با قیمتی یکسان و منصفانه دریافت کرد.

توزیع کنندگان پارچه مبلی ترک دارای نمایندگی های متعددی در شهرهای مختلف هستند که آمادگی دارند انواع سفارش های عمده خریداران را که اغلب تولیدکنندگان مبلمان می باشند، دریافت کرده و محصول انتخاب شده را به آدرس آنها ارسال کنند. پارچه مبلی های ترک صادراتی مشتریان فراوانی خارج از مرزها دارند و در حجم گسترده، به دیگر نقاط جهان صادر می شوند.

پارچه مبلی ترک جدید بهترین و مرغوب ترین گزینه برای پوشش انواع مبلمان به ویژه مبل های کلاسیک و سلطنتی بوده که ضمن دارا بودن کیفیتی بالا، از زیبایی و جلوه خوبی هم برخوردار است. با خرید انواع پارچه اسپان باند مرغوب ترک برای مبلمان خانگی و اداری می توان اطمینان کاملی از طول عمر بالای آن داشته و در بلند مدت قیمت پرداخت شده برای خرید چنین پارچه مبلی، کاملا مقرون به صرفه خواهد بود. برای خرید پارچه مبلی به سه نکته جنس، طرح و قیمت توجه می شود.

نکاتی برای تولید پارچه اسپان باند 40 گرم

نکاتی برای تولید  پارچه اسپان باند 40 گرم از جمله وسایلی که در زیبایی و نوع دکوراسیون منزل و ساختمان های اداری و تجاری نقش بسیار مهمی دارد، مبل ها می باشند که علاوه بر طرح و مدل آنها، نوع پارچه مبل نیز در زیبایی این مکان ها تاثیر فراوانی دارند. امروزه در صنعت تولید پارچه، تغییر و تحول عظیمی در تولید این محصول به وجود آمده است و این تنوع باعث شده تا افرا سریع تر و آسان تر بتوانند متناسب با نیاز و سلیقه خود این محصول را خریداری کنند.

پارچه مبلی لوکس از زیباترین و محبوب ترین این نوع پارچه ها به شمار می رود که اغلب برای مبلمان مدرن و کلاسیک استفاده می شود. این نوع محصول مانند تمامی محصولات مشابه دیگر از مشخصات منحصر بفردی برخوردار است که در این مبحث قصد داریم برخی از مهمترین و اصلی ترین این مشخصات را برای شما ذکر کنیم.

استفاده از انواع جنس و متریال های درجه یک و باکیفیت برای تولید این تولید پارچه اسپان باند ها، مقاومت بسیار زیاد در برابر تغییر رنگ، لکه و غیره، شست و شوی آسان و سریع، وزن سبک و مناسب، متنوع بودن از نظر رنگ بندی و طرح و مدل و غیره از جمله مشخصات مهم این پارچه ها به شمار می رود.

موارد استفاده از پارچه اسپان باند 40 گرم

موارد استفاده از پارچه اسپان باند 40 گرم پارچه مبلی درجه یک انواع بسیار مختلفی دارد اما اینکه ما بدانیم انواع مختلف پارچه اسپان باند متری مبلی چه ویژگی هایی میتواند داشته باشد و بتوانیم هرچه بهتر و بیشتر با آنها آشنا بشویم از بهترین راهنمایی ها برای خرید بهترین نوع از پارچه مبلی میباشد.

اولین نوع از پارچه مبلی که در این محتوا می خواهیم به شما معرفی بکنیم پارچه مووی می باشد که دارای پرز و همچنین تاروپود برجسته می‌باشد که این مدل از پارچه مبلی متناسب ترین و بهترین نوع از آن برای مبلمان راحتی می باشد به عبارت دیگر باید توجه کنیم که پارچه مبلی که تهیه می‌کنیم بتواند تناسب کافی و کامل را با مبلمان ما داشته باشد و بهترین مبلمان را برای ما ایجاد بکند پس از زمانی که می‌خواهیم یک مبلمان راحتی داشته باشیم باید پارچه دارای انسجام و همچنین مقاومت بسیار بالا باشد به همین جهت پارچه های مخمل و یا پارچه‌های مبلمانی مازاراتی می‌تواند بهترین نوع برای مبل راحتی به حساب بیاید.

همانطور که در قسمت های قبلی مطلب هم گفتیم پارچه های دیگری هم برای مبلمان وجود دارند که بیشتر جنبه تزئینی داشته مانند پارچه مبلمان ساتن و یا ابریشم و یا گل ابریشم و یا حتی ترکیب پارچه مخمل با زر بافتهای بسیار زیبا و شکیل که همگی اینها موجب خواهد شد تا بتوانیم پارچه مخصوص مبلمان استیل را با سایر مبلمان ها تفکیک بکنیم.

پارچه مبلی ها انواع مختلفی دارند که برحسب جنس، کیفیت و کشور تولیدکننده دارای قیمت متفاوتی خواهند بود. از قدیم، انواع پارچه های ترک به دلیل کیفیت بالا، ظرافت و طرح های جذاب، بیش از همه مورد توجه تولیدکنندگان صنایع مبل سازی و همچنین مشتریان قرار داشته اند. ممکن است با مراجعه به بازار فروش انواع پارچه مبلی، با نمونه های زیادی مواجه شوید که فروشنده مدعی است، همگی پارچه ترک هستند.

برای شناخت پارچه مبلی راه دار اصل ترک، توجه به نکاتی مهم توصیه می شود. مهمترین نکته کیفیت ماندگار پارچه مبلی های ترک است. ممکن است یک پارچه مبلی در ابتدا زیبایی و کیفیت مطلوبی داشته باشد، اما اگر از برندهای متفرقه و بی کیفیت باشد پس از چند ماه و حتی چند روز استفاده، دچار افت زیادی شده و زیبایی اولیه را نخواهد داشت.

فروشگاه مرکزی پارچه اسپان باند 40 گرم متری

فروشگاه مرکزی پارچه اسپان باند 40 گرم متری بهترین پارچه مبل استیل قهوه ای را می‌توان از تولیدکنندگان معتبر در این حرفه خریداری کرد که شرکت ما با سال‌ها تجریه و فعالیت در تولید انواع پارچه مبلی درجه یک و مرغوب، توانسته است رضایت کارگاه‌ها و تولیدی‌های مبل سازی را به خود جلب کند و با همیاری و حمایت مصرف کنندگان گرامی، بر توسعه فعالیت خود بیفزاید. جهت سفارش پارچه مبلی با کیفیت به صورت عمده، می‌توانید از طریق تماس با شرکت و یا ثبت سفارش خود در سایت اقدام فرمایید و پارچه مورد نظرتان را در محل مورد نظرتان تحویل بگیرید.

به دلیل افزایش انواع پارچه مبلی چینی در بازار، باید پیش از خرید اطلاعاتی کافی درمورد کیفیت و نوع بافت پارچه مبلی های ترک داشته باشید. یکی از معیارهای شناخت پارچه ترک، نوع بافت و تراکم آن است. هرچه تراکم بافت پارچه مبلی بیشتر و ظریف تر باشد، از کیفیت بهتری برخوردار می باشد. می توان درمورد تراکم پارچه از فروشنده سوال کرد و یا با لمس کردن آن تا حد زیادی به تراکم پارچه پی برد. یک فروشنده معتبر و خوشنام می تواند بهترین کمک را در این زمینه ارائه دهد و پارچه اصل ترک را به دست مصرف کننده برساند.

2

  1. خدا قوت خسته نباشید
    مجموعه خوبی دارین و محصولاتتون با کیفیتن و قیمتاتون مناسبه و کاملا میشه با اطمینان ازتون خرید کرد
    ممنون از شما

  2. سلام وقت خوش
    واقعا این نوع رنگبندی و کیفیت بی نظیر هست
    ما تولیدی لباسهای بیمارستانی داریم و من تونستیم از این نوع پارچه کیف همراه بیمار درست کنم که خیلی خیلی مورد پسند مشتریها قرار گرفت

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.