شرکت فروش پارچه اسپان باند ماسک سه لایه

شرکت فروش پارچه اسپان باند ماسک سه لایه این کالای با کیفیت را از بهترین متریال اولیه تولید می کنند، و پس از تولید بازار مصرف را شناسایی می کنند، و از طریق بازاریابان فعال خود اقدام به ارسال کالا و خدمات به اقصی نقاط ایران می کنند.


شرکت فروش پارچه اسپان باند ماسک سه لایه

آشنایی با انواع پارچه اسپان باند ماسک مرغوب

آشنایی با انواع پارچه اسپان باند ماسک مرغوب اسپان باند در واقع نوعی پارچه است که هیچ گونه تار و پودی ندارد در نتیجه بدون بافت است، و از نوعی پلیمرهای مخصوص به نام پلی پروپیلن ساخته شده است و دارای تنوع بسیاری می باشند.

از جمله نام های به کار رفته برای این پارچه شامل موارد زیر است:

این محصول با نام های پارچه نبافته، بدون بافت و نبافته سوزنی شناخته شده است و به دلیل کاربری وسیع آن موجب شده است که زمینه صادرات گسترده آن نیز به کشورهای دیگر مهیا شود.

روش تولید این پارچه با پارچه های دیگر که به صورت بافت تار و پود نخ می‌باشد، متفاوت است.

برای تولید این پارچه از یکسری فرآیند های شیمیایی، مکانیکی استفاده نی شود و به کمک پرس اقدام به تولید این پارچه و اتصال پلیمرهای مخصوص به هم می کنند و به دلیل ویژگی های خاص این پارچه موجب کاربرد گسترده آن در صنعت شده است.

به دلیل داشتن ویژگی‌های بی‌نظیری که این نوع از پارچه دارد، توانسته جایگاه باثبات و ویژه ای را در صنعت نساجی و دیگر صنایع برای خود ایجاد کند به طوری که امکان حذف آن از بازار و صنعت، وجود ندارد.

با توجه به استفاده های فراوان از این پارچه موجب شده است که به فراوانی نیاز به این کالا احساس شود، این پارچه در ضخامت ها و اندازه های متنوعی تولید می شود، و از استقامت بالایی در زمان چاپ برخوردار است.

کارخانه های تولیدی این پارچه متناسب با نوع نیاز صنایع مختلف این کالا را با ویژگی های متناسبی تولید می کنند و سپس به صورت گسترده با بازار مصرف عرضه می کنند.

برای مثال، در بیمارستان ها برای لباس بیماران و کادر درمان از رنگ های صورتی، آبی، سفید، بنفش و سبز استفاده می‌شود. یا حتی اگر دقت کرده باشید ماسک های پزشکی نیز به همین رنگ ها می‌باشند.

در صنایع مختلف با توجه به محیط کار ار رنگ های متنوع این پارچه مانند، قهوه ای، مشکی و کرم استفاده می شود، ولی به طور کلی بیشترین استفاده از آن در صنعت پزشکی قابل مشاهده است.

در صنایع پزشکی برای رعایت نکات بهداشتی و هم چنین صرفه جویی در هزینه ها از این پارچه برای تهیه تجهیزات پزشکی استفاده می کنند، و این موضوع موجب افزایش اهمیت این کالا شده است.

برای بیمارانی که در بخش اورژانس بیمارستان‌ها هستند و یا بیمارانی که کمتر از 48 ساعت به مراقبت در بیمارستان نیاز دارند از این پارچه استفاده می‌شود.

این محصول دارای منافذ ریزی می باشد به همین دلیل موجب راحتی تنفس می شود و هم چنین به دلیل نرمی و لطافت بالای آن موجب شده است که برای تهیه منسوجات بیمارستانی مانند ماسک، لباس جراحی و لباس های بیمارستانی استفاده شود.

و روانداز و زیرانداز بیماران استفاده می‌شود. استفاده از اسپان باند سه لایه برای تولید ماسک های پزشکی.

راهنمای خرید پارچه اسپان باند ماسک سه لایه

راهنمای خرید پارچه اسپان باند ماسک سه لایه در زمان خرید پارچه اسپان باند ماسک سه لایه می بایست به نکاتی توجه نمود تا محصولی با کیفیت تهیه شود، از جمله نکات لازم در زمان خرید این پارچه به شرح زیر است:

  • تولید پارچه اسپان باند به وسیله مواد پلیمری مخصوصی انجام نی شود که نوع ماده اولیه یکسان نی باشد ولی روش های تولید موجب می شود پارچه تولید شده از ضخامت های متنوعی برخوردار باشد.
  • پارچه اسپان باند که هر نوع در یک صنعت به‌خصوصی استفاده شود. برای مثال، نوعی از این پارچه نبافته را به شما معرفی می‌کنیم که در صنعت پزشکی کاربرد دارد.
  • به طور معمول این پارچه‌ را درکارخانه‌ها به صورت چند لایه تولید می‌کنند که هر لایه از آن را با حرف s نشان می‌دهند.
  • گاهی برای اینکه پارچه‌ای با قدرت نفوذ ناپذیری بالاتر در برابر مایعات، گرد و غبار و ویروس‌ها تولید کنند از پارچه ای سه لایه استفاده می‌شود.

معرفی بهترین نوع پارچه اسپان باند ماسک

معرفی بهترین نوع پارچه اسپان باند ماسک این محصول از جمله پارچه های بدون تار و پود و از جنس پلیمرهای مخصوصی است که به صورت یکبار مصرف نی باشد و با نام های مختلفی در بازار مصرف شناخته می شود.

این پارچه، مانند پارچه­‌های معمول تاروپودی از الیاف انواع نخ نیست، بلکه از الیاف پرس تشکیل شده است. پارچه­‌ی اسپان باند با ضخامت­ و وزن­‌های مختلفی تولید می‌­شود.

از این رو به بی‌­بافت یا نبافته شهرت دارد. برای درک بهتر از مفهوم واژه‌­ی منسوجات بی­‌بافت، می­‌توانید نوع بافت نمد و موکت را در نظر بگیرید.

این محصول دارای مصارف بسبار متنوعی در صنعت و خم چنین زندگی روزمره می باشد حتی از این پارچه ها در صنایع غذایی نیز استفاده می شود، تولید چای کیسه ای از جمله کاربردهای آن به شمار می آید.

7 ویژگی قابل توجه پارچه اسپان به شرح زیر است:

  • این پارچه ها به هزینه های بسیار پایینی برای تولید نیازمندند و به راحتی نیز قابل بازیافت می باشند.
  • این محصول هم چنین دارای خواص آنتی باکتریال و ضد میکروب می باشد به همین دلیل به صورت گسترده در صنعت پزشکی و تولید کالاهای پزشکی مورد استفاده قرار می گیرد.
  • دارای ویژگی دفع کننده اشعه یو وی خورشید می باشد و باتوجه به نکات ذکر شده در عین حال از قیمت بسیار پایین و به صرفه ای برخوردار است.
  • این پارچه بسیار ترم و لطیف می باشد و هیچ گونه حساسیتی در افراد مختلف ایجاد نمی کند و بر اثر کشش های ناگهانی و هم چنین دچار پارگی و فرسودگی نمی باشد و از کشسانی مناسبی نیز برخوردار است.
  • در برابر آب مقاوم بوده و مانع از عبور آب از بافت آن می شود و این موضوع به دلیل خواص آب گریز بودن آن می باشد به همین دلیل موجب می شود برای تهیه ماسک نیز به کار رود.

صادر کننده پارچه اسپان باند ماسک سه لایه

صادر کننده پارچه اسپان باند ماسک سه لایه خرید پارچه اسپان باند مرغوب سه لایه می بایست از طریق مراکز معتبر فعال در این زمینه انجام شود، تا خریداران بتوانند از کیفیت محصول تولید شده اطمینان حاصل نمایند.

صادرات پارچه اسپان باند نیز توسط مراکز تولید کننده این محصول انجام می شود که مس از تولید و شناسایی بازارهای مصرف خارجی اقدام به صادرات گسترده این محصول به کشورهای خارجی می کنند.

شرکت فروش این محصول از بهترین متریال این محصول را تولید می کنند، پارچه اسپان باند سه لایه از استانداردهای جهانی برای تولید بهره می برد و از کیفیت بالایی برخوردار است.

4

  1. سلام
    آیا امکان پرداخت وجه پس از دریافت کالا وجود داره یا اینکه ابتدا باید کل مبلغ تسویه بشه؟

    • سلام
      دوست عزیز برای دریافت پاسخ خود لطفا فرم مشاوره ی ما را که در سایت هست پر کنید تا مشاورین ما در سریعترین زما با شما تماس بگیرند.

  2. من مدتی هست که از مشتریان مجموعه خوب شما هستم و اینو وظیفه خودم دونستم که بابت قیمت مناسب و کیفیت عالی محصولاتتون ازتون تشکر کنم.

  3. سلام و درود
    ممنون از توضیح جامع از این نوع پارچه
    لازم به ذکر است که استفاده از پارچه سه لایه خیلی خیلی موثر تر از ماسک‌های پارچه بوده و انتقال ویروس کرونا رو کاهش میده

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.