عرضه انواع ماسک پزشکی استاندارد

ماسک پزشکی استاندارد به دلیل کاربردی که در زمینه پیشگیری از کرونا ویروس دارد یکی از کالاهای پر فروش به حساب می آید.امروزه انواع مختلفی از ماسک ها تولید می شود که هرکدام خواص و یا اشکالات خاص خود را دارد.

عرضه انواع ماسک پزشکی استاندارد

مشخصات ماسک پزشکی استاندارد

مشخصات ماسک پزشکی استاندارد برای محافظت از ریه ها در شرایط گرد و غبار جو و یا در برابر ذرات آلاینده موجود در هوا و همچنین برای محفوظ ماندن از ویروس های مختلفی که از طریق بیماری های واگیر دار منتقل می شود از ماسک ها استفاده می شود.

همانطور که گفته شد ماسک ها در انواع مختلفی تولید می شوند. ماسک در دو صورت بند دار و کش دار وجود دارد. ماسک صورت که بر روی دهان و بینی قرار می گیرد یکی از پرکاربردترین نوع ماسک های پزشکی است. این نوع ماسک ها در انواع یک لایه، دو لایه، سه لایه و از جنس های کاغذ،  پنبه و مواد مخصوص آن تولید میشود.

به هنگام خرید ماسک به مشخصات آن دقت کنید. همانطور که گفته شد انواع مختلفی از ماسک ها تولید می شوند که اگر در پی خرید یک ماسک مناسب هستید باید به جنس و مشخصات آن توجه کنید. دقت کنید ماسکی که انتخاب می کنید حتما بر روی دهان و بینی شما کیپ شود زیرا این مورد سبب عملکرد صحیح ماسک می شود. ماسک هایی که برای بزرگسالان استفاده می شود را برای کودکان استفاده نکنید و توجه داشته باشید که برای کودکان حتما ماسک کودک تهیه کنید.

ماسک سه لایه پزشکی یکی از انواع ماسک های بسیار مناسب برای شرایط کنونی جهان می باشد. مدت زمان استفاده از ماسک های مختلف یکسان نیست و بسته به جنس ماسک متفاوت است.

پس از استفاده از ماسک به هنگام انداختن آن در سطل زباله حتما ابتدا آن را در یک نایلون قرار داده و آن را گره دهید و سپس آن را در سطل زباله بیاندازید با این کار شما از انتشار ویروس ها و آلودگی های روی ماسک جلوگیری کرده اید.

مرکز فروش ماسک سه لایه پزشکی استاندارد

مرکز فروش ماسک سه لایه پزشکی استاندارد ماسک های سه لایه در برابر عبور ذرات، آلودگی ها و ویروس ها بهتر عمل کرده و موجب حفاظت مجاری تنفسی و ریه ها میشود. این ماسک ها ابعادی مستطیل شکل دارند و به وسیله دو کش نرم توسط گوش بر روی صورت  نگهداری می شود. اندازه استاندارد ماسک های سه لایه در طول ۱۷ سانتی متر و عرض ۱۰سانتی متر است.

فروش ماسک استاندارد معمولا در داروخانه ها و کالا پزشکی ها و دیگر مراکز بهداشتی انجام می شود. قیمت این ماسک ها بسته به کیفیت ماسک، حجم درخواستی، برند سازنده آن، نوع بسته بندی و … متغیر خواهد بود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.