فروش عمده لباس یکبار مصرف بیمارستانی در بازار ایران

استفاده از لباس یکبار مصرف پزشکی، برای جلوگیری از انتقال و شیوع بیماری در بیمارستان ها ضروری است. قیمت لباس بیمارستانی یکبار مصرف بسته به میزان و نوع پارچه استفاده شده متفاوت است. بهترین لباس های یکبار مصرف پزشکی بیمارستان را می‌توان با قیمت مناسب و بالاترین کیفیت از شرکت های تولید کننده ی پک جراحی خریداری نمود. در حقیقت اولین گام در جهت جلوگیری از انتقال و شیوع بیماری و آلودگی در بیمارستان ها، استفاده از لباس های یکبار مصرف می باشد. لباس های یکبار مصرف، غالبا قیمتی مناسب دارند که علاوه بر پیشگیری از پخش آلودگی، ظاهری یکدست به بیماران می بخشند. جنس اغلب این لباس ها از الیافی بسیار سبک و نازک تشکیل شده است که تمامی بیماران بستری شده، ملزم به پوشیدن آن می باشند. علاوه بر بیماران، حتی پزشکان نیز در هنگام ورود به بخش های مختلف بیمارستان، موظف به پوشیدن لباس مخصوص هستند؛ که به این نوع لباس ها گان گفته می‌شود. فروش لباس یکبار مصرف بیمارستانی به صورت عمده در کارخانه های تولیدکننده لباس یکبار مصرف انجام می‌شود. 

فروش عمده لباس یکبار مصرف بیمارستانی در بازار ایران

لیست قیمت انواع لباس یکبار مصرف بیمارستانی در بازار

لیست قیمت انواع لباس یکبار مصرف بیمارستانی در بازاریکی از نکات بسیار مهم در خرید لباس یکبار مصرف بیمارستانی داشتن لیست قیمت فروش می‌باشد. این لیست خرید لباس های بیمارستانی در کارخانه های تولید کننده این نوع لباس ها موجود می‌باشد. برای اطلاع یافتن از این لیست قیمت ها یا می‌توان به طور مستقیم به کارخانه های تولید کننده این نوع لباس ها مراجعه کرد و یا از طریق سایت های اینترنتی معتبر این کارخانه ها و مراکز فروش از قیمت این کالا مطلع شد. در هنگام خرید لباس یکبار مصرف بیمارستانی باید به این نکته مهم توجه داشت که جنس پارچه لباس از الیاف مناسب و درجه یکی برخوردار باشد. نوع الیافی که در تولید پارچه این لباس به کار برده می‌شود بسیار مهم است. از انواع پارچه های مخصوص در تجهیزات آزمایشگاهی و بیمارستانی فراوان استفاده می‌شود.

پس این پارچه ها نباید حساسیت زا باشند. باید خنک بوده و از ضخامت مناسبی نیز برخوردار باشند. این پارچه ها با توجه به نوع کاربردی که دارند باید توجه داشت که جنس آب گریز آن ها مناسب تر است و به کار شما می آید یا نوع جذب کننده ی آب آن مناسب تر می‌باشد. اگر بخواهید در مصارف بیمارستانی از این پارچه ها استفاده کنید باید نوع آب گریز آن را خریداری نمایید که در برابر ادرار یا آب و خون مقاوم باشد و آن ها را جذب نکند.

نکته ی دیگر در هنگام خرید این محصول وزن پارچه مورد استفاده و ضخامت آن است. زیرا این پارچه با توجه به کاربرد هایی که دارد در انواع ضخامت ها و وزن های مختلف ساخته می‌شود. برای تولید گان های پزشکی باید از نوع سبک و ضخامت کم آن استفاده شود و مانع حرکت دست های پزشکان در اتاق عمل نشود. همچنین ضخامت گان ها باید کم باشد و مانع از گرم شدن و عرق کردن پزشکان شود. رنگ این پارچه ها در تولید گان ها بسیار مهم است و بیشتر از رنگ سبز و آبی در آن ها استفاده می‌شود زیرا در اتاق عمل رنگ خون با رنگ سبز گان ترکیب شده و خنثی می‌شود. همین باعث می‌شود که حواس جراحان در حین جراحی به رنگ خون جلب نشود.

لباس یکبار مصرف بیمارستان، به دلیل کمتر کردن انتقال عفونت ها و جلوگیری از انتقال بیماری طراحی شده اند. تمامی بیماران بستری شده و پزشکان و کادر بیمارستان موظف به پوشیدن لباس مخصوص هستند. به علت رعایت بهداشت، باید پارچه های مورد مصرف یا یکبار مصرف باشند یا به صورت مداوم شست و شو شوند. به همین دلیل باید از پارچه هایی استفاده شود که در برابر انواع مواد ضد عفونی کننده و شوینده مقاوم باشد. لباس بیمارستان باید وزن سبکی نیز داشته باشد. چون پارچه به طور مستقیم با پوست فرد تماس دارد، باید از الیاف بهداشتی مرغوب و ضد حساسیت استفاده شود. لباس های پزشکی معمولا از جنس پلی استر یا پنبه هستند. از پر مصرف ترین پارچه ها در مراکز درمانی و بیمارستان ها تترون و ویسکوز است.

پارچه های ویسکوز به دلیل بافت سبک و خنک اکثرا مورد توجه مراکز درمانی خصوصی و بیمارستان های مناطق گرمسیر هستند. نوع دیگر از پارچه­ ها که در تولید گان پزشکی از آن­ها استفاده می شود، پارچه ی اس ام اس می‌باشد که دارای لایه ­ای است که از ورود باکتری­ها و میکروب­ها جلوگیری می‌کند .همچنین نوعی گان وجود دارد که جنس آن بسیار مرغوب و از جنس اسپان باند است که تار و پود ندارد و از الیاف پرس شده ساخته می‌شود. برخی دیگر از انواع گان­ ها، گان­ هایی هستند که در قسمت سینه و آستین آن ها از پارچه هایی مخصوص استفاده شده است تا در برخی عمل­ های جراحی سنگین مانند ارتوپدی، عمل های قلبی و سزارین و… مانع از نفوذ مایعات و خون به بدن جراح شوند.

از انواع لباس های یکبار مصرف بیمارستانی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد. لباس یکبار مصرف ام آر آی، لباس یکبار مصرف بیمار، کلاه یکبار مصرف، شلوار یکبار مصرف، بلوز یکبار مصرف و گان یکبار مصرف. از پارچه هایی که برای تهیه ی انواع لباس های بیمارستانی استفاده می‌شود در تجهیزات دیگر بیمارستانی از قبیل روتختی یکبار مصرف، روبالشتی یکبار مصرف، دروشیت یکبار مصرف، پیراهن یکبار مصرف، آستینچه یکبار مصرف برای کار پزشکان نیز استفاده می‌شود. تولید لباس بیمارستانی یکبار مصرف درجه یک اعم از گان، کلاه شلوار یکبار مصرف، لباس ام آر آی، روتختی یکبار مصرف در سراسر ایران درحال انجام می باشد. در ایران شهر های زیادی تولید کننده ی این نوع از لباس های یکبار مصرف می‌باشند که از جمله ی آن ها می‌توان به استان های لرستان، کرمانشاه، همدان، خراسان رضوی و فارس اشاره کرد. 

بزرگترین تولیدکننده لباس یکبار مصرف بیمارستانی

بزرگ ترین تولید کننده لباس یکبار مصرف بیمارستانی در شهر های بزرگی مثل تهران وجود دارد. در حقیقت تهران یکی از معتبر ترین تولید کنندگان لباس های یکبار مصرف بیمارستانی است که کارخانه های بزرگی در آن مشغول تولید این نوع لباس ها به صورت کاملا استاندارد هستند. میزان تولید سالانه لباس یکبار مصرف در این کارخانه ها بستگی به مقدار فروش انواع این لباس ها در بازار دارد. در حقیقت هر چه میزان مصرفی لباس یکبار مصرف در بازار بالاتر باشد میزان تولید آن نیز متعاقبا بالاتر می‌رود. خریدار لباس بیمارستانی یکبار مصرف سالانه با کیفیت ترین لباس ها را برای بیمارستان ها سفارش داده و مورد استفاده قرار می‌دهد. 

امروزه به دلیل استفاده زیاد از لباس های بیمارستانی با رنگ ها و طرح های مختلف تولید این لباس ها سالانه روز به روز در حال افزایش می‌باشد. در حقیقت لباس بیمارستانی یکی از مهم ترین موارد استفاده روزانه در هر بیمارستانی می‌باشد پس به همین منظور کارخانه های تولید کننده پارچه روز به روز به تولید انواع پارچه ها می افزایند تا بتوانند نیاز مشتریان خود را بر طرف کنند. این کارخانه ها در تولید لباس های یکبار مصرف دقت لازم را به کار می‌گیرند که به واسطه تولید خوب و باکیفیت بتوانند مشتری های زیادی را جذب کنند. از همین رو به مشتریان خود این اطمینان را می‌دهند که از بهترین و با کیفیت ترین الیاف ها در ساخت لباس های تولیدی خود استفاده نموده اند. 

صادرات انواع لباس بیمارستانی مرغوب به کشورهای دیگر

صادرات انواع لباس بیمارستانی مرغوب به کشورهای دیگرصادرات انواع لباس های بیمارستانی به کشور های دیگر امروزه یکی از پر رونق ترین و پر درآمد ترین کسب و کارهای تولیدی های لباس می‌باشد که در کشور ایران در حال رشد و گسترش می‌باشد. برای صادرات لباس بیمارستانی به کشور های دیگر جنس لباس حرف اول را می‌زند. از نکات مهم دیگر رنگ، سایز، پارچه و استریل بودن آن است. اگر تولیدی می‌خواهند لباس های بیمارستانی خود را به کشور های دیگر صادر کنند ابتدا باید لباس را به گونه ای طراحی نمایند که در برابر مواد شوینده مقاوم باشد و کیفیت خود را از دست ندهد.

همچنین این لباس ها باید از گذر آب نیز جلوگیری کرده و ضد آب باشند. همچنین این تولیدی ها باید لباس هایی را طراحی نمایند که قابلیت درمانی داشته باشد به این منظور که در مواقع ضروری پزشکان بتوانند به همه ی اعضای مورد نیاز بدن بیماران دسترسی داشته باشند و هنگام معاینه و وصل کردن سرم به بیماران و یا پانسمان کردن زخم های آنان دچار مشکل نشوند. جنس لباس بیماران بسیار مهم می‌باشد. پارچه لباس ها باید نرم و لطیف و از الیاف طبیعی تهیه شده باشد. بهترین الیاف برای تولید این لباس ها الیاف پلی استر و پنبه است. پلی استر خاصیت ضد آب دارد و این ویژگی یکی از مهم ترین مواردی است که باید در تولید لباس های بیمارستانی به آن توجه ویژه داشت. 

قیمت خرید لباس بیمارستانی نوزاد و بزرگسال یکبار مصرف

قیمت خرید لباس بیمارستانی بنابر آنچه گفته شد بسته به نوع لباس، جنس، طرح و سایز آن ها متفاوت می‌باشد. در حقیقت هر چه مقدار پارچه و الیاف به کار برده شده در این لباس ها بیشتر باشد قیمت آن نیز بیشتر می‌شود. همچنین هرچقدر سایز این لباس ها بزرگ تر و کیفیت پارچه ای که در تهیه آن ها به کار رفته است بهتر و مرغوب تر باشد قیمت نیز بالاتر می‌رود. پس در نتیجه قیمت لباس های نوزاد از لباس های بزرگسالان کمتر می‌باشد. باید در تهیه ی لباس های بیمارستانی نوزادان توجه زیادی شود. زیرا پوست نوزادان بسیار حساس می‌باشد. استفاده از الیاف نامرغوب در تولید لباس های بیمارستانی نوزادان باعث بروز حساسیت های تنفسی و پوستی در آن ها می‌شود. الیاف نامرغوب باعث دون دون شدن و خارش پوست نوزادان و حتی بزرگسالان می‌شود. 

خریدار لباس یکبار مصرف بیمارستانی درجه یک

 خریدار لباس یکبار مصرف بیمارستانی درجه یکخریدار لباس یکبار مصرف بیمارستانی درجه یک عمدتا بیمارستان ها، آزمایشگاه ها و مراکز درمانی و درمانگاه ها می‌باشند. آن ها لباس های مورد نیاز خود را از مراکز فروش تجهیزات پزشکی که در سطح شهر موجود می‌باشند خریداری می‌نمایند. همچنین برای اینکه بتوانند این لباس ها را به صورت عمده سفارش دهند به کارخانه های تولید کننده ی این محصول مراجعه می‌نمایند و با قیمتی مناسب تر لباس های یکبار مصرف خود را می‌خرند. آن ها می‌توانند این لباس ها را به صورت اینترنتی نیز سفارش داده و صرف مدت زمان کوتاهی تحویل بگیرند. 

فروش گان و لباس یکبار مصرف بیمارستانی با بهترین قیمت

فروش گان یکبار مصرف بیمارستانی با بهترین و ارزان ترین کیفیت در اکثر شهر های ایران به فروش می‌رسد. این لباس های یکبار مصرف در مراکز فروش تجهیزات و وسایل بیمارستانی یافت می‌شود. این مراکز فروش سعی بر این دارند که بهترین و باکیفیت ترین لباس ها را برای خریداران این محصول به فروش برسانند. در حقیقت برای جذب مشتری بیشتر سعی می‌کنند لباس هایی با مرغوبیت بیشتر تولید کنند تا مشتری های خود را راضی نگه دارند. 

سفارش لباس یکبار مصرف بیمارستانی به صورت جزئی و عمده

سفارش لباس یکبار مصرف بیمارستانی به صورت جزئی و عمدهسفارش لباس یکبار مصرف بیمارستانی به صورت عمده و جزئی در کارخانه های تولید کننده ی این محصول صورت می‌گیرد. پس کافی است برای خرید این محصول به کارخانه های موجود در سطح شهر مراجعه کرد. این کارخانه ها لباس های تولیدی خود را به صورت عمده و یا به صورت جزئی در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهند. خرید مستقیم لباس یکبار مصرف به صورت عمده از نظر هزینه ای بسیار با صرفه تر می باشد. به این دلیل که قیمت لباس عمده ارزان تر و قیمت آن مناسب تر می‌باشد. همچنین می‌توان برای خرید محصول مورد نیاز خود مستقیما به سایت های معتبر این کارخانه ها مراجعه کرد و به صورت اینترنتی لباس یکبار مصرف مورد نیاز خود را سفارش داد. در این سایت های اینترنتی کاتالوگ هایی را از انواع و اقسام لباس ها در طرح ها، رنگ ها و نقش های متفاوت قرار داده اند که با مراجعه به آن ها می‌توان لباس دلخواه خود را انتخاب نموده و خریداری کرد.

به همین منظور در این کاتالوگ ها قیمت های متفاوت انواع لباس قرار داده شده است که می‌توان متناسب با بودجه و نیاز خود این محصولات را خریداری کرد. همچنین جنس و رنگ این لباس ها نیز در کاتالوگ ها تشریح شده است و کاربردهای مختلف این لباس ها نوشته شده است. پس برای خرید آسان تر انواع لباس بیمارستانی بهتر است از راه اینترنتی لباس دلخواه خود را سفارش داده و صرف مدت زمان کوتاهی آن را تحویل گرفت. خرید این محصول از تولیدکننده به صورت مستقیم هم برای مشتری و هم برای تولید کنندگان این لباس ها مقرون به صرفه تر است. زیرا در این میان واسطه ای برای خرید و فروش وجود نخواهد داشت. وجود واسطه ای مانند فروشگاه های تجهیزات پزشکی که باعث می‌شوند مقداری سود به قیمت لباس ها افزوده شود و از قیمت کارخانه گران تر باشد.

1

  1. سلام طرح هایی که دارید بسیار متنوع است اما بسیاری از این طرح ها در ایران کاربرد ندارد مخصوصا برای بانوان.
    ممنون از سایت خوبتون

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.