قیمت عمده ماسک تنفسی کشدار 3 لایه

امروزه با توجه به شیوع ویروس های گوناکون و از جمله ویروس کوید ۱۹ و عفونت های ویروسی و نیز آلودگی هوا، استفاده از ماسک، افزایش یافته است. ماسک های مختلفی در بازار مشاهده می شود که از جنس مختلف، تهیه می شوند. اما نوعی ماسک وجود دارد که به ماسک تنفسی کشدار 3 لایه معروف می باشد. در فروشگاه ما ماسک کشدار مرغوب با قیمت مناسب به فروش می رسد. شما می توانید برای خرید آن در حجم عمده و قیمت ارزان به ما مراجعه کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

قیمت عمده ماسک تنفسی کشدار 3 لایه

بررسی مشخصات ماسک تنفسی کشدار 3 لایه

بررسی مشخصات ماسک تنفسی کشدار 3 لایه ماسک های سه لایه تنفسی کشدار دارای مشخصات خاصی هستند که عبارتند از:

• فیلتراسیون مناسب: این ماسک ها از مقاومت خوبی در برابر ورود ذرات معلق هوا به دهان و بینی برخوردار است.

• لطافت: جنس لطیف آن سبب می شود حس خوبی از استفاده از آن داشته باشید.

• تنفس آسان: استفاده از آن علاوه بر فیلتراسیون خوب، تنفس را برای فرد با مشکل روبرو نمی کند.

• فری سایز: سایز آن به گونه ای است که با توجه به طراحی آن، برای تمام افراد مناسب است.

• قیمت مناسب: ماسک مزبور نسبت به ماسک های دیگر ارزان و در عین حال کارایی بالا می باشند.

• یکبار مصرف: این ماسک ها یکبار مصرف و بهداشتی می باشند.

• وزن پایین: این ماسک ها چون سبک هستند ردی روی صورت نمی گذارند.

برای استفاده از آن نیز توجه به نکاتی ضروری می باشد و آن اینکه قبل از استفاده از این ماسک، دستها را بشویید و ماسک را طوری روی دهان و بینی تنظیم کنید که هوا از ماسک وارد بینی شما شود و اگر ماسک به هر دلیلی خیس و مرطوب شد بلافاصله آن را عوض کنید و بعد از برداشتن از صورت، درون سطل های زباله انداخته و در کوچه و خیابان رها نکنید. بعد از انداختن در سطل زباله نیز دست هایتان را با آب و صابون به خوبی بشویید.

راهنمای انتخاب ماسک تنفسی کشدار 3 لایه

راهنمای انتخاب ماسک تنفسی کشدار 3 لایه ماسک ها برای سلامتی افراد و دوری از بیماری هایی که از راه تنفسی وارد بدن ما می شوند کاربرد دارد. از آنجا که بسیاری از بیماری ها از این راه انتقال می یابند کیفیت و کاربرد ماسک ها نیز برای کاربر، حائز اهمیت می باشد. شاید شما نیز اطلاعاتی در مورد این ماسک ها نداشته باشید و صرفا بخاطر عدم سرایت بیماری ها استفاده می کنید. اما هر کدام از ماسک ها مشخصات خاصی دارند و البته هدف از استفاده از آنها مشترک می باشد و آن حفظ سلامتی ما می باشد‌.

اما ماسک تنفسی کشدار ۳ لایه نوعی خاصی از ماسک می باشد که برخلاف برخی ماسک ها که فقط از ورود ذرات درشت جلوگیری می کنند، دارای این ویژگی منحصر به فرد بوده و از انتقال ذرات ریز نیز به بدن ما جلوگیری می کند و به ویژه در روزهای کرونایی کنونی، بسیار کاربردی و مفید می باشد. مواد به کار رفته در تولید این ماسک به گونه ای است که مانع از ورود بیشتر ذرات موجود در هوا به بدن می شوند.

برای استفاده از این ماسک ها باید به سالم و بهداشتی بودن آنها دقت کنیم و چون یکبار مصرف هستند بعد از استفاده از آن باید دور بیندازیم. همچنین برای اینکه از آلودگی ها دور باشد و از ورود آن به بدن ما جلوگیری شود ضروری است که در جای مناسب و به صورت بهداشتی از آن نگهداری شود.

این ماسک ها دارای کشی در دو طرف قسمت گوش می باشند و به طور کامل دهان و بینی را می پوشانند. کش تعبیه شده در دو طرف گوش، از کیفیت بالایی برخوردار بوده و به راحتی پاره نمی شوند. کیفیت لایه های آن نیز همانگونه که ذکر کردیم از ورود ذرات درشت و ریز جلوگیری می کند و سلامتی ما را در برابر انواع ویروس ها و میکروب ها تضمین می کند.

اطلاعاتی درباره ماسک تنفسی کشدار 3 لایه

اطلاعاتی درباره ماسک تنفسی کشدار 3 لایه ماسک سه لایه از دو لایه اسپان باند و یک لایه ملت بلون، تشکیل می شود. این لایه ها، بهترین انتخاب برای تولید ماسک می باشند. لایه اصلی ملت بلون بوده و لایه های دیگر اسپان باند هستند و وظیفه فیلتراسیون آن را بر عهده دارند و علاوه بر آن به ماسک، شکل و فرم می دهند. گرماژ این ماسک ها برای مردم عادی ۱۷ و برای کادر درمان ۲۵ می باشد.

ماسک های سه لایه ارزان قیمت یا اصلا لایه ملت بلون ندارند و یا گرماژ پایینی دارند در نتیجه از ماسک های بی کیفیت می باشند. ماسک سه لایه نانو با کیفیت بوده و در حقیقت ۵ لایه هستند که یک لایه اس ام اس در دو طرف لایه ملت بلون دارند که به لایه ملت بلون کیپ می شوند و یک لایه، خود ملت بلون بوده و یک لایه اسپان باند و یک لایه نیز نانو می باشند.

از مزایای این ماسک، نصب کش به طور اتوماتیک و بدون استفاده از دست و به صورت پرس با دستگاه می باشد. این ماسک ها به صورت چین دار و مستطیل شکل می باشند و گیره ای نیز روی بینی دارند که می توانیم با دست به بینی کیپ کنیم و از ورود ذرات و ویروس ها جلوگیری کنیم. به علت قیمت مناسب و استفاده آسان، بیشتر مردم از این نوع ماسک، استفاده می کنند. این ماسک، مناسب همه مردم در هر طیفی می باشد و این روزها بسیار پر کاربرد می باشد.

فروشگاه مرکزی ماسک تنفسی کشدار 3 لایه

فروشگاه مرکزی ماسک تنفسی کشدار 3 لایه در فروشگاه مرکزی، فروش ماسک تنفسی کشدار و ماسک پزشکی، توسط همکاران ما صورت می گیرد. ماسک های در معرض فروش ما از بهترین مواد اولیه و متریال و به صورت بهداشتی تولید شده و از پیشرفته ترین دستگاه ها و ماشین آلات مجهز برای این کار بهره گرفته می‌شود و با دانش روز و به دست توانای متخصصان داخلی تهیه می شوند.

شما نیز می توانید برای خرید آن به فروشگاه مرکزی به صورت حضوری مراجعه نمایید و ماسک تنفسی کشدار ۳ لایه را در حجم عمده و با قیمت مناسب خریداری نمایید. همچنین برای افرادی که به علت دوری راه یا کمبود وقت، امکان مراجعه حضوری را ندارند روشی ترتیب دادیم تا بتوانند به صورت غیر حضوری اقدام به خرید آن کنند. بنابراین می توانند به فروشگاه اینترنتی مراجعه نموده و به سفارش آنلاین محصول پرداخته و در اسرع وقت از همکاران ما تحویل بگیرند.

شایان ذکر است که به دلیل عرضه در حجم عمده و نیز عرضه بی واسطه آن و حذف واسطه ها و هزینه های مربوط به حمل و نقل و هزینه های اضافی دیگر، قیمت ماسک تنفسی در فروشگاه ما ارزان تر از قیمت بازار می باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.